Harmonogram
po korekcie możecie sobie ściągnąć
TUTAJ
HARMONOGRAM w office 2003
Pisałem wczoraj żebyście dali znać po laborkach co było i czego mają sie spodziewać inni, na razie cisza z waszej strony :) A chciałem dobrze ;)
PS. Nie wszyscy wchodzą na fejsa, dlatego chciałem żebyście pisali info do mnie a potem ja na bloga :)
widzialam, że na fb pisali;)
OdpowiedzUsuńgrupa dzisiejsza z laborek z ciepłownictwa miała laborkę dot. systemów preizolowanych. Dostalismy od p. Fidorów karteluszkę z 4 zadaniami:
OdpowiedzUsuń1. Zalety systemów preizolowanych
2. Wady
3. Materiał, z którego są przewody, zastosowanie, uwagi
4. Parametry określające wielkość strat ciepła, jak np. grubość izolacji (i takie tam) wpływają na wielkość strat
Potem poszliśmy do hali technol. i oglądaliśmy rureczki :)
"pokazac gdzie jest wejscie sieci cieplowniczej do budynku, jaki to jest rodzaj sieci , pokazac elementy sieci0urzaqdzenia, armature, kolejne mialam wezel cieplowniczy- co to jest za wezel(bylismy w pomieszczeniu wezla)-indywidualny/grupowy, posredni/bezposredni, wymiennikowy/hydroelewatorowy/...., jednofunkcyjny/dwufunkcyjny/trojfunkcyjny
OdpowiedzUsuńkazdy mial cos innego- ja trafilam na to"
Na laborce z ssawek nie było żadnej wejściówki. Pomiarów było strasznie dużo, można się wynudzić na tych zajęciach. Na zaliczenie laborki- sprawozdanie jedno na grupę. Raczej nie będzie problemu z jego zaliczeniem.
OdpowiedzUsuńTo znaczy, że na cieple pytali każdego o coś innego, czy jak, bo straszny bełkot ten cytat przytoczony przez Wojtka?
OdpowiedzUsuńNa laborce nr 2 z wentylacji z Jedlikowskim była kartkówka ale bardzo łatwa, definicja kształtki wentylacyjnej, wymienić kształtki oraz cel ćwiczenia, każdy zaliczył ;) no i sprawozdanie jedno na grupe.
OdpowiedzUsuńtak, na laborkach kazdy mial co innego, to co Wojtek napisal to miala jedna osoa
OdpowiedzUsuńna laborce z ciepła mieliśmy 11 tematów do wyboru potem ok 30 minut na przygotowanie się do danego tematu i po kolei każdy prezentował :) były to pytania typu omówić co to jest i jak działa licznik ciepła i wskazać gdzie się znajduje, jaka role pełni filtroodmulnik czy naczynie wzbiorcze jak są zbudowane i jak działają, wskazać czujniki temperatury i opisać ich budowę z tym ze mieliśmy do dyspozycji karty katalogowe w których było dużo przydatnych informacji :) opowiedzieć o wymiennikach , odpowietrzeniach, odwodnieniach... no i każdy 'zestaw' miał ok 5-6 pytań
OdpowiedzUsuń